Club Kak öppnar upp 27/9

Den 27 september är det nypremiär med killarna som kammade hem årets Qx-pris 2007 ”Keep up the good Work” Klart som fasen att man blev sur, jag trodde med största sannolikhet att det skulle bli mitt pris, MITT och min sambos. Men det sket sig i vasken. Samtidigt är det toppen hur två killar från ingenstans drar hem en fullpott som var så otippat, enligt mig. Men jag har lärt mig att i livet sker det förändringar, även vi som sitter på en massa ”höga hästar” man får helt enkelt lära sig att komma ner på jorden.

Hela våren var en storsatsning för Daniel och Andreas. Artister som Andres Esteche, Mathias Holmgren och Magnus Carlsson har gjort strålande succé på klubben i Västerås. När killarna från Kak slår upp portarna igen efter en hel renovering så kommer hela stället lyftas. Aldrig har det varit sånt tryck (ser framför mig) Inga mindre än Alcazar står på scen framåt midnatt. Jag själv är inte stort fan av gruppen, men vadå? Jag vet ju tusentals andra som inte är som mig, tur är väll det. Det kommer att finnas två barer och två dansgolv samt en loungedel. Jag tänkte höra med Dolores och några andra om vi inte ska ta och hyra en buss och dra ner?

Kolla in Club Kak

Kommentarer
Postat av: Daniel Larsson Club KAK

Tack Majsan för ett kanoninlägg!

2008-08-24 @ 19:01:11
URL: http://www.clubkak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0