Femton Smirrnoff Ice så är alla snygga


Egentligen vill jag tillägna den här dagen till två speciella personer som har trängt sig in i min hjärna. Två personer som jag verkligen ser upp till, eller ner. Beroende på vart man vill titta. Jag sneglar neråt, det känns mera rättfram, om jag hade varit gubbe. Men nu blir det inte så för dom dök inte upp igår, som jag hade önskat. Istället blir det en Sarah Brightman dag. I själva verket borde jag avsky Sarah för det var mitt störda ex från förr som tillgrep tag mig i tvång till att lyssna. Men om vi bortser från henne så är Sarah nästintill bättre än Celiné Dion också? Har det gått överstyr då? Ikväll ska jag sträva efter mitt rekord på Smirr. Förra årets personalfest klunkade jag i mig femton Smirrnoff Ice, var det maniskt?

Kommentarer
Postat av: Den där Manuela

det mesta är bättre än Celiné Dion, får kalla kårar av att lyssna på henne.. grymt rekord, hade däckat långt innan 15 st :P

Postat av: [email protected]

Guuuud vad arg jag är på oss som inte kom. Men vi kommer att träffas i massor.

2008-08-23 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0