Här blir det inget V.I.P


fin aik-tårta
Snart är det julafton och en vecka innan dess så fyller jag år. Det är viktigt. När jag satt och prata med min syster så frågade jag vad dom skulle göra den 29 augusti. Jag försökte få dom att komma till Klubb G. Men efter lite pikningar och retsamheter så kom jag ju på att hon fyller år. Det är samma visa varje år. Förra året så ringde jag exakt samma datum som hon fyller, men en månad innan. Varje år skickar jag ett sms där det står är det den 27e, 28e eller 29e du fyller? Om jag inte har gjort det så gratulerar jag antingen en dag innan eller efteråt. Jag förstår bara inte hur svårt det kan va? Dolores fyller fyrttio samma dag som min syster.

Han kommer slå ihjäl mig för att jag skriver ut det här. Han kommer dessutom slå ihjäl alla som ska försöka göra något skoj. Han är precis som min sambo i det här läget, avskyr överraskningar. Trista personer, jag vet. Min sambo skulle ha gett Rolle sparken för några år sen när hon fick höra vad han hade på gång. Så Rolle fick avbryta allt. Frågan är hur Dolores kommer att reagera. Inget är bestämt ännu, för han vill verkligen inte ha någon överraskning. Hade han inte blivit av med sitt vipbord på Patricia för några år sen så skulle vi ha kunnat gå dit. Men eftersom en stor del av personalen är så fucketup eller vad det nu heter (förlåt, pappa) men dom är verkligen otrevliga och icke servicevänliga. Man skulle nästan kunna tro att dom vill ha bort allt som har med gay att göra. Fast sen kom jag och tänka på Lino, Tobbe kanske kan göra något fint för en slant eller två, men eftersom dom bara har killkväll så funkar det inte heller. Ska det firas så blir det på lördag och inte på fredag, för då jobbar vi, och på klubb G har vi tjejfest. Nu återstår bara Sidetrack? Eller har ni något annat förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0