Härlig omsättning


Jag har hört att man ska sträva efter höga (hästar) höjder så då gör jag det. Tänk att ha som mål, en omsättning på 10 000 000 till19 999 000 som qxförlag hade år 2007 med 10-19 anställda varav 31% består av kvinnor. Det är ju inte så förundransvärt konstigt att förstå varför tidningen är så mansdominerande, eller? Här är man med och bidrar med annonsintäkter och allt vad det nu innebär, vad får man tillbaks som annonsör i dagensläge? Arrogant och respektlös ton, av vissa måste tilläggas. Nu har Micke på annonsavdelning tyvärr slutat, men jag ha lovat att inte skriva ut varför. Givetvis ska man sträva efter mål, jag gör det varje gång jag raderar min blogg (he he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0