INGEN KALLAR OSS BÖGJÄVLAR




Det här massmejlet gick ut i morse från Joe i Malmö. Mannen som försöker göra din vardag makalöst bra med alla hans schyssta fester. Nu finns det info även på klubbsidan om varför det inte blir någon mera Wonk på klubb Deep. Vem vill fortsätta med att driva en gynnsamklubb med dessa anklagesler och otrevligeheter?

"Efter att ha drivit klubbar hos andra i över 10 år (dom senaste 5,5 på Deep) kände jag att detta är vad jag har velat hela tiden. Berättade detta för Elisabeth som äger Deep i början juli. Vi har inte varit på Deep dom senaste tre helgerna pga Euro Pride och Mr Gay Öresund festen i Köpenhamn. Sedan två veckor tillbaks har jag fått höra en massa lögner och skitsnack som sagts om mig och min pojkvän till olika personer som jobbar på Wonk. Dessa personer har i sin tur berättat allt vidare till mig. Detta skitsnack ska ha börjat från nattklubbsägaren. Min första tanke var att jag skiter i det, jag ska inte sjunka till samma nivå. I lördags rann dock bägaren över för min del när det sägs att jag snott pengar. Jag har inte snott en krona i hela mitt liv och att bli anklagad för detta är inte ok. Jag konfronterade Elisabeth och vi började munhuggas, bestämmer mig för att lämna klubben. På vägen ut möter jag Elisabeths man som börjar skrika på mig, tar tag i mig och trycker upp mig i väggen. Han hotar att något hemskt kommer att hända mig och min pojkvän. Jag har två stora blåmärken och allt är polisanmält. Den ena vakten går ner och hämtar min pojkvän som anländer till platsen. Elisabeths man börjar då skrika (pip, svordom) till honom och ska börja slåss. (Vi har ibland misstänkt att det funnits en underliggande homofobi och fick nu tråkiga bevis på att våra misstankar var rätt) Min pojkvän tar då kassaapparaten och slänger den i marken. INGEN KALLAR OSS BÖGJÄVLAR! Allt detta hände inför många gäster. Mina djs slutade spela omedelbart och det var sista WONK festen på Deep"

Nu önskar jag Joe lycka till med hans nykommande klubb A2.

Kommentarer
Postat av: Benny

Nu är det slutfestat på Deep!

Syns snart Joe och stå på dig!

2008-08-18 @ 13:36:42
Postat av: Den där Manuela

neej, inte min favoritklubb! kicka den där Elisabeth istället.

Postat av: caro

Jag Älskar att gå på WONK och kommer att besöka säker den nya lokalen ,men tyvärr jag har set själv hur ni försökte tömma kassan i entrén ,då bråket började. Jag skiter i DEEP och deras framtid,men ni gjorde bort er total.

2008-08-21 @ 07:57:22
Postat av: philip

jag är inte på någons sida. Men som jag vet under de senaste 10 åren som J&J har arrangerat på klubbar så har det i stort sätt alltid slutat med bråk och smutskastning från J&J sida. Nu kan man fundera om det är alla klubbägarna som är dåliga eller så är det något fel på J&J? Jag kommer själv besöka båda klubbar för att se var jag vill festa.

2008-08-21 @ 11:51:20
Postat av: Cash is king

Stulit pengar ur entrékassan!!!?

Jag trodde att det var så det skulle gå till, det är ju bara undantagsvis som inträdet har slagits in på kassaappraraten under alla år som jag varit besökare där (frågar man efter kvitto så slås det in). Jag trodde att det var så det skulle gå till... Snott pengar och snott pengar, om Joe aldrig har stulit nåt så har han ju iaf förmodligen unadanhållit skattemyndheten en och annan krona, men stöld.!? Ja jo......

2008-08-23 @ 17:27:59
Postat av: Plask och lek

Håller helt med Cash is King. Det är tydligen skillnad på stöld och stöld.

Dessutom är det underbart när det stormar i den lilla plaskdammen. Bara att låta det storma och inte ta ställning när folk kastar paj på varandra.

2008-08-23 @ 17:56:01
Postat av: Plums

Ni som sprider rykten om stöld och svartförsäljning, vore det inte mer på sin plats att polisanmäla detta och ställa upp som vittne samt kontakta Skatteverket.



Mina öron trillar nog snart av efter att ha hört det ena bisarra ryktet efter det andra, från båda sidor. Hade ens bara en lite del varit sant så hade både Deep och Wonk varit avslutade sedan länge.

2008-08-24 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0