Ingen mobil


Oj är det redan morgon? Känner mig fortfarande full. Igår blev jag utbjuden till Pastis. Det är en liten fransk En liten fransk restaurang, i Gamla Stan. Det känns som om det bara vore ett kryp in i väggen och egentligen stämmer ju det eftersom det knappt får plats tjugo gäster. Just nu orkar jag inte skriva mera ingående om Pastis förutom att det var förträffligt och jag går mera än gärna tillbaks. Saken är att jag var på Stureplan igår, men jag minns INTE stället vi var på och det känns om jag precis kom hem. Men för alla som läser det här. Jag är utan mobil, antingen blev den stulen igår eller så tappade jag den? Så nu måste jag bege mig ut för att inhandla en ny.

Kommentarer
Postat av: bitte

vad jobbigt

2008-08-21 @ 10:16:57
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en fin dag :)

2008-08-21 @ 10:18:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Emjoula

Åh nej vad trist med mobilen - jag vet precis hur det känns! (Köp ingen trisslott idag...)

2008-08-21 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0