Jag ger förhållandet en vecka


det här var tider
Det suger hästballe att vara särbo. När man kommer på något som stör än så vill jag kontakta min kära och få ut min aggression. Saken är att jag vet att hon är mera än glad över att få slippa höra mitt skrik. Det gör mig ännu mera upprörd. Fast det bästa är att hon låter mig vara.

Jag är hungrig så jag borde äta. Min träning leder ju inte till något gott. En koppkaffe och en banan för dagen gör ingen människa glad. Speciellt inte nu när jag har fått träningsvärk. Om bara den här dagen kan ta slut.

Jag ger mitt förhållande en vecka till, sen är det över. Jag är ingen långdistansmänniska. Men jag vet att det inte finns någon som har så mycket tålamod som min sambo har med mig. Därför kommer hon få dras med mig hela livet ut. Det värsta är att jag vill gifta mig och det vill inte hon. Jag vill också adoptera ett barn från Sydkorea, men jag vill inte byta blöjor mitt i natten. Eftersom jag uppenbarligen inte har vuxit upp än så får allt det här vara. Men gifta sig kan man väll ändå få? Hallå, Dj Inca har ju till och med förlovat sig?

Kommentarer
Postat av: Xara

Det är överskattat att vara gift, eller sambo. Är gift sen 12 år tillbaka och självklart älskar jag min man, men ibland längtar jag verkligen efter att vara ensam. Men det kanske är annorlunda att vara gift med en tjej, för dom är mer självständiga och man slipper vara mamma till dom, hehe. Min man skulle inte överleva en vecka utan mig.

Ha en bra kväll.

/Xara

2008-08-27 @ 18:01:13
URL: http://xarasandra.blogspot.com/
Postat av: Garfield

Stackars Majsa

Du ska hitta en kvinna att gifta dig med som är riktig flatta och inte Mirre som blev "flatta" bara för att ha en chans att driva gay klubb i stan.VAKNA!!!and smell the roses som vi säger hemma i malmö

2008-08-27 @ 18:13:58
Postat av: Mattias

Gifta sig är början på slutet. Det ställer bara en massa krav på en. Om man älskar nån, så gör man det...behöver inte stå på ett papper =)

Så tycker jag iaf.

2008-08-27 @ 20:43:52
Postat av: Agnes

Mirre kan bli tillsammans med mig. Har bara hört dåligt om Majsan.

2008-08-27 @ 21:25:27
Postat av: Majs

Garfield?

Hon har lyckats i alla fall. Sen behöver man inte ha någon speciell läggning till att driva klubb/krog ect. Inte sist jag tittade i alla fall.

2008-08-27 @ 21:49:24
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är en flatta?

2008-08-28 @ 08:58:19
Postat av: Daniel Larsson

Jag håller med föregående inlägg, ibland kan det vara skönt att vara singel, bara göra som man vill åka vart man vill och slippa tänka på den andre hela tiden

2008-08-28 @ 14:14:33
URL: http://gayglitter.blogg.se/
Postat av: Daniel Larsson

Ojuj jag menar håller med Xara :)

2008-08-28 @ 14:16:21
URL: http://gayglitter.blogg.se/
Postat av: Den där Manuela

hon kommer säkert ge med sig förr eller senare, jag har till och med förlovat mig trots att jag aaaldrig skulle göra det igen :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0