Kan någon hjälpa mig


Jag fick skäll när jag åkte till Tyskland, inte för att jag åkte dit utan för att jag handlade. Undra om min Sambo hade blivit gladare om jag hade kommit hem med sex glädjeflickor istället? Men nu får jag inte handla mera förrän jag har druckit upp det som finns hemma. Men kan någon vänligsjäl hjälpa mig vad det är för skillnad på flaskorna och smaken? Jag tar hellre hjälp av detta och inte med elen. Jag måste lära mig någon gång. Fast varför lära sig, när det finns folk som är utbildad till att fixa?



Kommentarer
Postat av: Peter

Dom Pérignon är exklusiv Champagne!

2008-08-21 @ 20:54:10
URL: http://www.domperignon.com/
Postat av: Anders

ja några av flaskorna kan jag ;-)

den gula är väldigt söt även rósen är söt den som heter Piper var skumpan som winston churchill drack den är torr

Moet flaskan räknas som halv torr

Dom Pérignon (den svarta boxen) är ett riktigt fint märke som görs av moet men är nog lite torrare

2008-08-21 @ 22:25:32
Postat av: Majs

Toppen och tack!!

2008-08-21 @ 22:30:28
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0