Klubb G ikväll


Jag litar inte fullständigt på bloggportalen. Enligt min statistiklista så har jag flerdubbelt än 749 besök, som enligt bloggportalen uppvisar. Strunt samma, huvudsaken någon läser, annars kan jag ju likagärna skriva på min vägg hemma. Mitt bollplank, tennisplank och min nödlösningsvägg när jag har ur trist som helst.

Men ikväll är det klubb G för hela slanten och det kommer att bli grymt, hoppas jag. Dj Björn är ny för kvällen. Björn har spelat på Spy bar, Josefina och Undici. Nu kommer han till Söder och Kolinsgborg. Känns unikt medtanke på att vi är långtifrån Spy Bar hållet som möjligt. Men vem vet vad som händer i framtiden (he he) Dj Inca befinner sig på RnB golvet, där hon hör hemma. Hon är Sveriges med bästa RnB dj just nu, tycker jag.

Hon kommer dessutom att spela på tjejfesten 30 augusti med en riktigt fin och underbar tjej. Dj Emil Hellman från Soundfactory har vi slängt ner på källargolvet med house och Electro. Räkna med tungt pådrag. Mamma Dolores är bortrest så Maggan tar över Dolores plats tillsammans med ett nytt stjärnskott, Amy från Canada?

Kommentarer
Postat av: Pelle

Det är samma fel på min blogg. Bloggportalen visar mycket mindre besökare än min räknare. Och då menar jag unika besökare. Vet ej varför, men det spelar väl ingen större roll.

2008-08-22 @ 13:38:08
URL: http://pelle88.blogspot.com/
Postat av: CZ

samma här, portalen visar helt galet... i underkant ganska rejält.

CZ

2008-08-23 @ 10:52:40
URL: http://www.hanky.se/barbarellas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0