Kom du


Det var en fantastisk kväll på klubb G som behövdes. Alla som har peppat mig till att fortsätta att blogga. Klart det är kul att bli efterfrågad och som någon sa, ”jag vet ju att du vill skriva” helt rätt, men ibland tappar man stinget.

Jag säger det varje gång men Dj Christer Broman är enorm. Aldrig har jag dansat så mycket som ikväll, eller som förövrigt varje gång han spelar. Han är grym och Christer äger verkligen, han kan få vem som helst till dansgolvet med hans sköna blandning på låtar. Ingen är som Christer. Han spelar dessutom nästa fredag, igen. Innan han drar till Italien. Under kvällen har jag även försökt få med mig en massa folk till Wonk 27 september. Inga mindre än den spanska duon Bacarra anländer till Joe på Wonk.

Min katt Siv har eventuellt fått en kompis vars namn är Cesar. Det är snygga Jocke i baren på Kolingsborgs katt. Siv ska tydligen likna Cesar väldigt mycket. Innan jag anlände till klubben idag så mötte jag MTV-Shire, han skulle på fest och efter festen skulle han till oss. Han frågade efter mitt nummer och han fick det, men ingen Shire kom, eller kom du?

Josefins tjej Jenny har kommit hem från OS i Peking, det var skönt att se Josefin glad och lyrisk igen. Nu ä det kärleksdrinkar som flödar istället för bitter lemon? Nu ska jag försöka sova för ikväll är det tjejfest, men innan dess händer det saker som jag tyvärr inte kan säga nu. Det är för många nyfikna läsare som läser.

Kommentarer
Postat av: Jocke

hahaha va gullig du e!! så klart Cesar och "Siv" ska bli kompisar.. kolla in mina bilder på FB så får du se hur han ser ut..kan ju visa Siv också och se om han tycker att min duger som vän hahaha :p



ps. Shire kom ikväll såg jag.. ds :) ha det bra tills imorron!! :)

2008-08-30 @ 06:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0