Ligglåtar från förr


Jag hittade min gamla artikel på dagens bästa ligglåtar. Det var gårdagens, jag har helt andra favoritval idag. Vi får se om jag presenterar dom låtarna här? Känns ganska intimt och eftersom jag är själv en långitd framutöver så bevarar jag låtarna för mig själv.

Sandra - Innocent love
Sandra är en underbar artist som får kärleken att brinna. Har det inte hettat till i sänghalmen tidigare så gör det garanterat det när man sätter på Sandra (skivan).

Sade - By your Side
Låttiteln säger sig självt, men kom ihåg att det inte finns någon garanti på att det är just vid sidan du finns, utan du kan lika gärna ligga uppe på.

Wayne Wade – Lady
Här är den perfekta låten för dig som vill älska utomhus och det viktigaste av allt, det ska vara stjärnklart.

Sarah Brightman - Tu quieres volver
Hade man haft en flytande säng på öppet hav så är det här en riktig kärlekslåt, du följer bara vågornas brus och guppets sus.

Dusty Springfield – Son of a preacher man

Störtskön förspelslåt med champagne och frukt. Kvällen kan inte bli misslyckad. Ett gott råd, använd inte vita Intersport-tubsockar. Så avtändande.

Från filmen Pulp Fiction - Exekiel 25:17
För dig som vill komma snabbt utan romantiska tips och knussligheter.

Kommentarer
Postat av: ...

sista låten är ju speciell skratt

2008-08-22 @ 10:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0