Salvation till Malmö



Det är söndag och folk verkar sitta inne i alla fall om man ska utgå från min statistiklista. Det börjar hända saker, men i Malmö. Klubblivet rycks upp som strömmingen under vårkanten. Joe från Wonk har hur mycket specialitet som helst i bakfickan. Allt från nya klubben A2, Salvation och TrailerTrash från London. Är det på någon klubb jag ska festa på framöver så blir det i Malmö. Det innebär att jag kommer söka med ljus och lykta efter ett bra hotellrum eller inneboende hos någon? Jag har hört så många olika sorters rykten om Salvation och jag vill gärna uppleva allting själv. Mera kärlek omkring festerna i Malmö kommer. (Håll koll)

Kommentarer
Postat av: Den där Manuela

vi har säkert en plats hos oss :)!

Postat av: Majs

Tack!

Då bor jag hos er.

2008-08-24 @ 15:51:29
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Den där Manuela

absolut! hojta bara till ett tag innan du kommer :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0