Stans sämsta fest


Igår gjorde jag världens sämsta fest genom tiderna om man ska se det folkmässigt. Det är bara att inse att sin tid är förbi eller så är tjejfesterna inte lika viktiga som förr? Samarbete hit eller dit spelar igen roll, det verkar ge en helt motsatt effekt enligt vissa fåglar. Men vad vet en kråka som jag? Det som drog igår till allas glädje var stans största RnB- golv med Dj Sara Varga och Dj Inca, det finns inget snack om saken vilka som äger. Jag hoppas vi får se mera av Sara Varga i framtiden. Inca kommer förövrigt nästa fredag för er som inte orkar hålla ut tills nästa tjejfest. Det kommer att bli ett långt uppehåll för MouseClub. Varför dundra på med världens fest när ingen kommer. Det känns så otroligt otacksamt när man försöker och inget funkar.

Det värsta är att alla ni som gnäller varför kommer ni inte när det är dags? Nu ska jag inte döma ut alla över en kam. Det är ingen hemlighet vart draget var igår och det var ju inte direkt folktomt, som Joanna på livsvinst skriver. Men det var inte tillräckligt mycket folk för att någon gång kunna få ta in Celine Dion. Däremot har jag aldrig sett så mycket snygga och checka tjejer på plats, ever. Kortkjol och högklackat är verkligen inne? Även om jeans och skjorta går lika bra, nästan snyggare ibland? Häromdagen på Facebook så frågade jag en tjej när hon och jag skulle bli tillsammans, vet ni vad hon svarade? ”När helvetet blir till is” Då vet ni vad jag säger inför nästa tjejfest? Nu drar jag in seglet för vissa personer och åker vidare mot nya äventyr. Däremot måste jag hylla mig själv. Jag är den perfekta värden (ja ni läste rätt) inte värdinna. Jag ställde upp för mänskligheten igår och dansade med ett par eminenta gäster. Det ni?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag har lärt mig det att om man vill dansa med värden då får man ta i lite. Och går det inte med lite våld. Då får man ta i lite mer :-)



Hahhahaa



Joanna



www.livsvinst.se

2008-08-31 @ 12:00:06
URL: http://www.livsvinst.se
Postat av: Anonym

Vi flator är såååå trötta på er Majsa och Mirre.har ni inte fattat ännu?

2008-08-31 @ 12:41:59
Postat av: Cribb

Homovärlden är ett gäng passiva höns

2008-08-31 @ 14:00:39
URL: http://hanky.se/cribb
Postat av: Den där Manuela

"när helvetet fryset till is", haha! älskar verkligen den meningen och använder den så ofta jag kan :P

Postat av: Red

Jag är inte trött på Majs och Mirre (kämpa på-ni behövs!) men jag är såååå trött på gamla sunkiga Kolingsborg. Det stället skulle behöva en rejäl ansiktslyftning. Jag vill ha gala,glitter och galmour och det får man inte i den lokalen. Det behövs en totalrenovering. I tillfälligt skick så luktar det gammal sunkfest, spelar ingen roll hur mycket man skrubbar.



Varför ska vi tjejer alltid hänga på sunkhak när bögarna hänger på snygga ställen med kritallkronor och marmorgolv? Är det för att vi är så snåla och fattiga? Vad tror ni?



Hitta ett SNYGGT, lite mindre och personligare ställe så kommer i alla fall jag och några till :-)

Och vad hände med Pigalles gamla lokaler. De hade ju renoverat och allt, finns det kvar? Kan ni inte vara där Majsan?



/Bögflickan

2008-08-31 @ 21:07:24
Postat av: ...

Till Bögflickan: Håller med om att Kolingsborg verkligen suger, men tyvärr är det få tjejer som är villiga att spendera like mycket pengar som killarna därför finns inte heller lika många lokaler som vill hålla tjejfester.



Majsan och Mirre gör ett bra jobb, men ett plus vore ny lokal...många bojkottar tyvärr lokalen

2008-09-02 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0