Storstädning på gång


Fördelen med att leva som singel, men ändå inte är att man får ha precis som man vill. Nu kommer det bli exakt såhär kalt och rent. Nu menar jag inte att vi förövrigt har lortigt hemma, men saker dräller överallt och min sambo älskar att spara på allt. Det värsta är att allt hon sparar på behövs alltid vid något tillfälle.

            sortera
Men idag åkte en handduk i soppåsen, jag ska köpa en ny i morgon. Min sambo har sagt att jag inte får tvätta ett plagg i tvättmaskinen. Handduken är ett plagg och eftersom jag inte har någon annan tvätt just nu så blir det svårt. Dessutom är handduken röd och vit. Jag får problem, jag ska inte blanda vitt med rött och rött med vitt. Hur fasen gör jag här?

Kommentarer
Postat av: B-O

Kliniskt rent. Risskopan och osthyveln vill jag ha - den sistnämnda är ingen snålskrapa - tjocka skivor, precis så som jag vill ha dom. Pizzaslicern kan va bra å ha - den kan du behålla.



Jag ser att det sticker ut en grå och svart tipp från gardinen. Är det ZoZ? ;-þ Själv har jag en liten långsvansad oknorrad rödrosa gris som liknar en tapir, hängande i min läslampa tillsammans med 16GB (inte glassar), en öronsnäcka, en legitimation och en karbinhake i ett sött litet band. Fick blöta ögon när jag hittade ett kortetui där det står Connecion - granskar jag det med lupp står det Club i första C:et och i andra O:et står det Stockholm. Hur bar dom sig åt för att få in den lilla texten, månne?

2008-08-17 @ 22:54:08
Postat av: majs

He he!



Tyvärr inga katter fick vara hemma när korten togs.

2008-08-17 @ 22:57:13
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0