Troslös


Jag förstår inte den här fetischen med att jag måste gå halvnaken är jag städar. Sist när jag skrubbade ugnen så hade jag bara en skjorta på mig. Det jag hade idag efter att ha plockat in lite sprit från tv-bänken, dammsugit och städat toaletten var min gröna Adidas. Men fortfarande ingen underdel? Tur att jag har slagit dragit ner persiennen från ena grannen mittemot, han verkade ha full koll i våras, då att vi möblerade om och packade. Han var nämligen en av spekulanterna på lägenhetsvisningen och hade sett hur vi donade runt. Bara han inte har sett mig, men å andra sidan får jag bjuda på lite gratis ”sexapel”  

Kommentarer
Postat av: Kalle

du är så störd på ett roligt sätt

2008-08-18 @ 18:18:54
Postat av: B-O

Det är för jävligt att man inte får gå klädd som man vill i sin lägenhet. Bra granne som inte gjorde en anmälan om förargelseväckande beteende. Det har blivit modernt med gardiner bestående av raffset, allt från dom dyraste, till dom billigaste. Av rövhattar finns det endast ett exemplar. Skitsnygg. Gjord i tyll och svandun.

Granngubben blev glad :-þ Kör klassikern i repris!!

2008-08-18 @ 19:58:20
Postat av: B-O

Vågar du skrubba ugnen när du är ensam hemma?

Tänk om ungsluckan slår igen. Nu blev jag orolig.

Ta med dig mobilen om du ger dig in i ugnen.

SOS alarm har nr 112

2008-08-19 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0