Tyras nya blogg & Hua Hin


tyrasblogg
Tyra har varit och hälsat på min gayfamilj i Hua Hin. Nu har jag snott lite text och bilder från vårt Hotel med strand. Tyras betyg är 5 plus och inget annat. Det glädjer mig, jag var lite orolig för vad Tyra skulle tycka. Tyra tycker det är en härlig kombinaton med stad och strand.

stranden
Hade Tyra fått börjat om från början så är det på vårt lilla ställe han hade startat. Han tycker även att det är klart vatten, som jag sa och sagt hela tiden. Bakom tempelberget som jag också har sagt hela tiden finns det en liten pärla. Stranden är helt orörd enligt Tyra. Hade sanden varit vit så hade det förstås nästan varit kristallklart vatten. Nu var den grå men ändå av samma finkornighet. Samma som finns på Raya Noi. En underbar strand alltså, enlig Tyra.

Till och med min sambo tyckte om stranden, nu när hon äntligen har tagit sig ner. Stranden är som att gå i potatismjöl. Frågade ni om jag längtar ner? Mera än mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0