Tyska porrfilmer


I helgen skulle jag ha bjudit över Anders Selin på middag. Han skulle få stekt djur som är dött såklart med rödvinsås, potatisgratäng, tomatsallad med basilika och mozzarellaost. Till förrätt hade jag bjudit honom på en läskande jordgubbsdaiquiri med en enkel apelsinsallad som är småkryddad med lite choklad. Jag vet att det kan låta märkligt, men det blir en fin arom som blandas i munnen. Eftersom Anders nu har dubbelbokat sig och jag kommer i andrahand så är det rätt kört för hans del (bakdel) ha ha, om jag hade varit kille vill säga.

Nu är Anders röd in i märgen så jag förstår att det han ”lovar” går inte att hålla (skojar lite) men visst fick jag till det? Anders har sagt att han ska kompensera mig för det här om han får chansen. Sorry Anders. Det är få killar jag bjuder hem, så din chans är nedgrävd och begravd. Därutöver så försöker han uppväga allt med lite pärlande vin. Typiskt bögar. Jag avskyr champange, kan tyvärr inte känna njutningen. Däremot kan jag i plågsamhet svepa ett glas om det finns jordgubbar i närheten. Jag har nämligen sett på film att det ska vara hur romantiskt som helst. Sådana här filmer där tyska nakna kvinnor med långa naglar ligger och skriker. Fast brukar det finnas skumpa med i bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0