Snart är det morgon


Så var man pigg igen. Det verkar inte finnas något botemedel till att sova. Men jag höll mitt löfte till min sambo ikväll. Jag klarade av att vägra tillträde till en person som egentligen gör en hel del nytta i stan för den som står på rätt vägsida av kanten såklart. Eftersom personen jag talar om är av det manliga könet så var det inte så svårt. Till skillnad från min sambo så gör hon INTE skillnad på kön. Innan Jonas Hedqvist släppte mig för sitt sällskap med Gabriel Fors så han vi småprata lite, visst skulle jag ringa dig idag? Jag saknade Roger Lundgren såklart. Pia Lagergren kom äntligen till skott för ett besök på G. Pia jobbar i vanliga fall på Chakula, en restaurang med inriktning på Afrikansk mat. Ni måste bara gå dit. Kanske i morgon innan Club Lino firar sitt sexårskalas.

Jag vet faktiskt inte om jag ska dit, helt ärligt. Jag börjar bli gammal. Jag vill göra något annat än att bara gå ut. Det finns så många andra saker som är mera värdefullt än klubbliv? Jag känner mig också som ett bihang, man hänger på alla möjliga folk bara för att jag lever som särbo som världens mest ensammaste människa? Jag är inte ensam, jag vet. Men jag vill göra något galet, sova vore ju inte helt fel kanske? Klockan är snart 05.00 och i Thailand är klockan 10.30. Jag har insett att jag borde marknadsföra min blogg mera, gäster ikväll visste inte ens att jag hade flyttat min blogg, men jag förklarade varför och talade givetvis om orsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0