Äckelgubbe till fotograf


Fotograf: O Boström Pride 2007

Åh, jag måste köpa nya kläder tills nästa vecka. Jag spyr. Inför plåtning med veckorevyn ska man ta med lite ombyte. Burkar inte dom stå för lån med kläder? För min andra delsom ska fotograferas är det ju inga problem. Hon har ju hur många högklackade skor som helst som glittrar med guld och silver. Vad ska jag ta då? Mina svartgröna adidas fotbollsskor? Det är det här som är det värsta med att bli fotograferad. Men det roliga är inte slut här.

I informationen som vi har fått står det att vi inte ska vara så påklädd. Hur menar dom då? Ska jag stå i mina fotbollsskor och resten näcka? I början på nästa vecka kan sluta hur som helst. Sist något konstigt hände var för Pride 2005 tror jag det var? Efter två timmar lämnade jag studion och grät, ja faktiskt grät, men var mest förbannad. Fotografen var helt dum i hela jävla huvudet. Ursäkta svordomen. Men en mera puckad människa får man leta efter. Han ville framställa Pride till något JAG inte kunde stå för. Nu ska jag inte hänga ut fotografen i fråga eftersom det här var så längesen, samt så minns jag inte vad äckelgubben heter. Hade jag haft det i minnet så kanske meningen hade slutats annorlunda. He he,

Kommentarer
Postat av: Joanna

Åååh du är så fashion på bilden Majs. Me like ;-)

2008-09-02 @ 17:28:27
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0