Brunch i det fria


Jag har ju tjejfest på lördag och jag bör ta det lugnt, för på söndag ska Edith Backlund ut till DAO och förgylla allas tillvaro med lite skönmusik. Det kommer att bli en liten trubadurbrunch ute i det fria. Och som vanligt lägger jag ut min favoritlåt med Edith. Åk till Ängbyplan, gröna linjen, gå ut åt vänster och följ vägen till vattnet. Eller ta sällskap med mig. Delar vi taxi (top cab) blir det endast 100 kronor var eller lite mindre. Kan vara skönt att dela om man är lite mera än bakis? Det är som sagt mycket DAO på gång och det lär bli lätt uttjatat. Men det här var nog det sista för det här inlägget. Ps, eftersom Edith är hembjuden till mig redan på lördag så ska jag se till att hennes drinkar blir svaga, om hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0