Nostalgitripp


Jag missade första programmet utav Idol 2008 i går. Men jag får väll se repriserna på söndag? Om jag inte är alltför bakis. Den här helgen blir lite som hela året ut. Jag ska festa två dagar på rad, sen får vi se hur stor man känner sig. Sen får det vara stopp. Jag ska uppta min träning på World Class, eller nej. Dom har ju bytt. Det har blivit SATS. Det stör mig. Men, men det är samma lokaler och samma plats, det är huvudsaken.

Igår var det nostalgitripp på Häktet (Bysis) med klubben B.A.D. Jag hade trott att Birgitta och Davvy hade tagit över, men den första som man såg sken upp som en sol var Teng. Fast är det någon eller några så är det konceptet B.A.D som kan lyckas att få igång något bra på Bysis. Jag ger inte nypremiären en tiopoängare, tyvärr. Jag gillar klientelet som var på plats, helt i min smak. Men jag gick nog dit och hem för tidigt. Dolores skulle ju komma med ett helt gäng. Det sällskapet fyllde nog upp halva lokalen. He he.

Jag ger det några gånger till, folk måste få veta om att det har öppnats upp och att man kan sitta och ute på bakgården efter jobbet och ta en öl eller två. Eftersom det är Happy Hour mellan 16-19 så är det bara att stänga ner datorn och dra dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0