Sista minuten


Idag kommer helgens skavanker ikapp mig. Idag. Nu. Jag känner mig berusad. Inte bakis utan överförfriskad och då var jag ändå bara hemma igår och skickade sms till 118100. Mobilräkningen skickar jag till Fröken Sandberg. Fast man bör ta vara på känslorna när dom känns som bäst. Det är ju så förfärligttrist när man åker på en dip. I morgon ska jag och syster fotograferas i någon slags studio. Jag orkar inte, men måste. Hade jag inte varit tvungen till fotograferingen så hade åkt, åkt någon stans. Kanske till Säffle? Bara ta det lugnt. Jag skulle ju ha börjat renskriva min självbiografi. Hur långt har jag kommit? Fyra A4asidor. Ganska bra jobbat ändå.

Jag har kollat in sista minuten resor. Man kan åka till Trinidad och Tobago för 13748 kronor eller Spanien för 2998. Nu är det bara sällskapet som fattas, eller så drar jag iväg själv. Fast å andra sidan kan jag avvakta några veckor för att sen dra till Thailand eller en sväng till Atlanta? Ska ringa Alex S som har varit i New York, jag vill ju också dit. Verkligen. Nu måste jag rusa.

Kommentarer
Postat av: sebbe

finns alltid någon som vill

följa med på resor.

2008-09-08 @ 11:36:04
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0