112-Kryssning


Den här kryssningen läste jag om på babesontourblogg. Jag tror den blir är roligare än gaykryssningen 14 september? Men den är 112 kryssningen seglar ut 14 okotober. Alla som åker är Ambulanssjukvårdare, Poliser, Brandmän, Vårdpersonal, FN gänget, Kriminalvårdare och vaktbolagspersonal. På hemsidan kan man läsa att det blir ännu mera spännande och underhållande. Det kanske blir strippshow med brandmän och poliser, vem vet? Med sig på turen kommer det finnas två grymma band. 112-kryssningarna är så populära att nästa kryssning blir den åttonde i ordningen. Två gånger om året seglar dom ut på Östersjön med Silja Line. Kolla in bilder och skoj här

Kommentarer
Postat av: B-O

Brandsta City Släckers HJÄLP!!! Kom å ta mej långt här i från klapp klapp

2008-08-19 @ 14:02:34
Postat av: Majs

Åh, nej! :(

2008-08-19 @ 14:07:57
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Cissi

Halloj Majsan! Jag tycker du ska skita i hanky, det är jäkligt dålig stil utav de att göra så mot dig. Stå på dig, och fortsätt med din blogg. Den glädjer mig iallafall. Upp med humöret!!! Kram kram

2008-08-19 @ 14:10:20
Postat av: Karim

Jag instämmer med Cissi det är bättra att du bloggar här. Hoppas du får tillbaka dina läsare. Jag hittade ju hit.

2008-08-19 @ 14:16:17
URL: http://www.killar.org/omboken.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0