Bartömning på Södra Bar



Sen jag gick med i facebook, igen så har det aldrig kommit in så mycket inbjudningar som nu. På torsdag är det nämligen bartömning på Södra Bar. Sortimentet på Södra Bar byts ut. Så det gamla ut och de nya in.. Bandet "Monde Yeux" som spelar indie-fransk-electro musik är inbjuden och spelar från 21.00. Det kommer nog att bli en hel del överraskningar och eftersom jag har tackat ja, får jag ta och pallra mig dit. Även om jag ska vara alkoholfri några veckor framöver. Jag försökte googla på gruppen som ska uppträda, det enda jag kunde hitta var detta, filmen som är inlagd. Frågan är om det är rätt? Om det är det rätta så tror nog jag att mina fotsteg inte leder till Södra Bar, men som sagt vi får se. Ni andra kan gå dit och tömma hela baren. Start 17:00 och avslutas 02:00  på Södra Teatern 2 trappor upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0