Börjar tröttna på Smirr


Jag är så glad efter att ha varit på kalas igår kväll. Anna W fyllde nämligen år och jag tror hon tror att ingen hade kommit ihåg det? Lång näsa för henne.  Dj Inca, hennes tjej hade fixat hela kalaset med härliga Annelie, chefen för Daobeach. Vi hade samlats ett helt gäng för att fira Anna. Nu var det inte bara kalasandet som vi firade utan en till sak. Nu vet inte jag om dom vill att jag ska skriva ut det på bloggen. Så för alla trevnadsskull så låter jag bli, ifall.

Det var en god fördrink med gott tillugg och man blev t.o.m. mätt, nästan.  Det trevligaste av allt var att få träffa Eva och SeglarStina, eller Eva i alla fall. Jag vet inte exakt hur många Smirrnof Ice jag drack, men kanske åtta? Hör och häpna, jag åkte hem redan vid elvatiden. Men i morse när jag skulle ställa in mer Smirr på kylning hemma hos mig så höll jag på att spy. Jag tror jag börjar tröttna på Smirr, eller så är det bara för att jag känner mig SÅ trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0