Den är lesbisk


Nu funkar mitt nummer igen, men att det var så svårt att få kortet aktiverat? Jag fick först sitta och vänta för att komma fram till kundtjänst. Tog faktiskt inte så lång tid. Sen fick tjejen på kundtjänst sitta och vänta på mig. Hur svårt ska det vara att få upp telefonlocket och sen ta ut sim kortet? Uppenbarligen så svårt att tjejen på kundtjänst inte hade det tålamodet med att vänta? Utan jag fick lägga på. Jag blev arg och nästan så att jag slängde mobilen i golvet. Sim kortet satt ju som klister på ett berg högst upp på toppen. Det var något nummer där som skulle rabblas upp. Det roliga är att på pappret fanns det exakt lika nummer, så varför var jag tvungen att krångla ut kortet? Jag vill verkligen inte ha den här telefonen, den är skitkrånglig och klumpig. Den är så lesbisk och så lesbisk är inte jag. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vill ha den luren!!!

2008-08-21 @ 13:04:59
URL: http://lilljempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0