Gå till Pastis i Gamla stan

Ah, just det. Kvällen igår på Pastis var hur trevligt som helst, för hundraelfte gången. Jag älskar tjat. Tydligen är en av ägarinnorna för restaurangen väldigt förknippad med Fd Mandus? Pastis är som jag skrev i morse väldigt litet och gemytligt, lite som ett vardagsrum men bättre, beronde på vems vardagsrum du sitter i. Jag åt halstrad röding med dillsmörslungade halva färskpotatisar med råkokta strimlade morrötter och andra rågrönsaker. Mycket gott och smaken passade mig perfekt. Samlag i munnen kan man ju också säga på ett finare sätt? Samtidigt så kunde jag inte äta, något störde mig fast på ett positivtsätt.

mycket bröstfixering blir det
Nu är jag återigen där, som en gammal snuskgubbe som bara stirrar rakt in i andras behag. Det där är liksom en tjejgrej som alla utom jag hade i mina ungdomsår. Det var högklackade skor, korta kjolar och urringning ner till naveln. Rebecca har inte kommit ur det stadiet ännu, men det är helt okej. Hon är snygg och behaglig då får man klä sig hur man vill. Men du får skylla dig själv ifall du skulle bli antastad. Det bara skriker frivillighet. Men för att återgå till Pastis. Eftersom jag blev bjuden på allt, nästan. Inte sex, så kan jag återkomma till det lilla godlynta stället på Baggensgatan 12 för att testa något annat som fanns på menyn. Gärna tillsammans med någon som kan klä sig anständigt. Klicka på alla bilder så får man se lite mera och större.

Kommentarer
Postat av: Familjen

Du ska ha ett stort tack för din öppen och ärlighet!

Mvh, Åsa och Karin med familj

2008-08-21 @ 22:36:49
URL: http://www.regnbagsfamiljer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0