Gäsp


Jag skulle kunna göra allt för att få sova lite. En god vän till mig tipsade något som heter Valerina Natt. Det är ett receptfritt naturläkemedel, som hjälper mot lindriga sömnproblem. Helst av allt skulle jag vilja ha en burk sömntabletter. Ge mig, tack.

Idag gick jag en riktiglångpromenad igen. Från Kungsholmen över Västerbron, förbi Hornstull förbi Liljeholmen och till Gröndal, där tog jag en paus hos Johanna som promenerade med mig in till stan igen. Kunde jag somna efter det? Nej. Det kanske är mat jag behöver. Ett halvt äpple och tusenliter vatten klarar ingen människa sig på? Nu ska ner till Sidetrack. Där ska det vankas något spännande enligt hörsägen.

Kommentarer
Postat av: sebbe

skitjobbigt att inte kunna

sova. Dom säger att varm mjölk

ska hjälpa..men jag vet inte.

2008-08-30 @ 21:12:01
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Joanna

Tack för igår!



Kram

Joanna



www.livsvinst.se

2008-08-31 @ 10:10:35
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0