Gylleneskor premiär


Idag gjorde jag mitt första inlägg på Gylleneskor.se. Chefredaktören Alexander Borodin har gjort lite förfrågningar om jag är intresserad med att blogga där. Jag har hela tiden varit lite anti eftersom mitt intresse till schlager inte alls passar sig in. Men även jag har en baksida nedgrävd långt bortom bergen. Nu kommer det bloggas febrilt om Idol 2008 och alla dess nyheter som uppstår. Jag ska försöka låta bli att såga allt för mycket. Jag hade även gjort ett tidigare inlägg om att Alexander behövde ännu flera bloggare. Tackvare mitt inlägg så dök det upp ett par intressenter. Jag tror inte kvoten är fylld så mejla ner ägaren på gylleneskor och kolla in om det finns något för dig. Alexander Borodin
Owner Gyllene Media

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0