Har jag fått pengar idag


Kvällen igår var hur som helst så himla trevlig. Jag blev bjuden på allting och lite till. Mittuppe i allt så spillde jag ut rödvin på Rebecca Storks fina vita skjorta. Dock inte mitt fel. Sitter man med uppknäppt skjorta där man ser hela behaget så får man skylla sig själv. Jag har skrivit det tusen gånger om, men Helene Svanberg och Rebecca Stork från Lectia och en massa andra tusen företag rockar fett. Man skulle kunna säga att det var ett möte jag var på i kombination med middag. Det kommer att hända en massa grejer framöver, inte nu, men lite längre fram. Kanske? Nu måste jag svara på ett urjobbigt mail. Samt så måste jag kolla om jag har fått in mina pengar från livsstilsnätverket.

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för igår, det var kul! Jag håller med det var hennes fel att du spllde ut rödvinet.. Hon får skylla sig själv. Jag ska alltid tänka på att ha tillknäppt när jag träffar dig, så att man slipper rödvinet.

Helene

2008-08-21 @ 15:27:41
Postat av: Majs

Det var super!

Speciellt den sista klubben vi hamnade på :)

2008-08-21 @ 19:25:02
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0