Ingen deg, inget kneg


Idag hade jag ställt klockan på 08.00 för Tomas vår gamla kock eller gammal, han är runt tjugofem. Han skulle nämligen komma och hämta en massa saker. Samtidigt så överlämnade han lite smakprover på Nellie & Joe´s, famous Key West Lime juice. Jag trodde givetvis det var juice som man kunde dricka. Fredde var min testpanel tillsammans med mig. Så fruktansvärt surt. Min sambo hade älskat det, för hon äter citron precis så som jag älskar mjölk.

När jag läser på baksidan av flaskan så står det, lime koncentrerat. Betydande då att juicen är till för, cocktails, soppa, Marinader och sallad. Tomas frågade förövrigt vart min blogg på hanky hade tagit vägen. Kul att han läste, precis som tjugotusen andra i veckan. Jag berättade att jag inte har fått mina fakturor betalda (och inte idag heller) men hänvisade honom givetvis hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0