Jag har åkt dit



Närmare Thailand än såhär kommer jag inte just nu. Man kan säga att det är en blandning på thai och svenskt.  Det var i alla fall en trevligtafton hemma hos min kära syster, Martin och lilla Fi. Jag kunde natruligtvis inte hålla mig ifrån tårarna. Det kändes halvt att inte ha med min sambo vid sidan av. Hon brukar alltid lägga till med bitska kommentarer eller gnabbas med mig, men inget sånt kom nu.

Även om det var trevligt så ville jag åka hem. Om det var för mitt bloggberoende eller annat det kan jag inte svara på nu. Det var förmodligen det sistnämnda. Jag har åkt dit. Fast hur kan jag åka dit på ett beroende som jag alltid har haft. Jag minns att Patrik G frågade mig om man kunde gå in i väggen för allt bloggande. Jag svarade med ett skratt och sa ”knappast” det ska mycket till om man ska gå in i väggen för ett sånt jucks. Isåfall är det en kombination av något annat, men inte för en blogg. När kom diagnosen”gå in i väggen” eller gått in i väggen" ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0