Jag ska hålla mig borta


Jag känner mig sjuk efter sushin jag vräkte i mig till lunch. Undra om jag hade blivit lika dålig ifall bitarna hade legat på en gammal tant? Om det är något jag måste göra så är det att SOVA. Jag har inte sovit mera än ett par timmar och så har det varit varje natt. Det känns som om hela jag faller isär. Den enda som skulle kunna orka bära upp mig när jag faller är Siv. Min transexuellakatt och det är ju verkligen upplyftande. Jag vill åka bort, jag vill inte sitta här hemma eller på möte och se när regent bara faller ner som vattnet i toalettstolen. Jag borde dra till Thailand och hälsa på min Sambo. Fast vi har ju sett varandra varje dag under femår, någon måtta måste det ändå finnas. Hon vill ju dessutom inte göra det jag vill. Jag vill köpa ett hotell uppe i fjällen och det skulle min sambo aldrig tänka tanken på. Sen vill jag åka tillbaks till Barcelona enbart för att studera livet, det underbara livet. För att återgå till Sushin, det kanske är ofräscht att lägga en massa råfisk på en kvinna? Skitsamma, fisk som fisk.

Just det, Anders Selin har bett mig hålla tassarna bort från hans italienska hingst. Sen när jag får reda på vems hans hingst är, så storknar man ju. Gud så grabbigt. Skulle jag vara Anders hingst så skulle han inte kunna sitta på den Italienska hingsten något mera, det skulle ta ett bra tag i alla fall. Ha.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Har du inte sett SATC filmen, när Samantha ligger ner med sushi placerad på hela kroppen. Ganska läckert.

2008-08-22 @ 19:57:48
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0