Min baddräkt blir hårband


Ni måste bara klicka in hit och beundra arbetet Joanna har klarar och klarat av med sin kropp. Hela hennes värld måste ha uppenbarats på ett helt annat sätt än innan? Livsgnistan måste ha trappats upp? Jag har suttit och tittat på alla hennes bilder och hela tiden sagt till mig själv ”hur blir man sådär stor” men fel kostval och livsgnista så kan det nog lätt bli att man halkar in på fel sidospår utan att man själv vet om det? Helt plötsligt sitter man där och baddräkten man kunde ha i förrgår används som hårband i dag? Skämt o sido, man måste kunna skämta.

Jag som älskar mat och goda viner borde passa mig. He he skrev jag vin? Nu när jag har uppmanat pappa att läsa min blogg dagligen så kommer han att svimma? Han vet nog inte att mitt rekord på Smirrnof Ice är femton stycken? Eller så har jag redan berättat det?  Nog om mig. Klicka nu in på livsvinst.se och sen 73 vs145 kilo.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har du för planer för dagen?

Nya frågor ännu en gång idag. Vore oerhört tacksam om du skulle kunna ta dig tid och svara på mina frågor! Det uppskattas verkligen. Tack i förhand. Kram Linda! :)

2008-08-17 @ 17:54:36
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0