Mitt mål



Hade min kära varit hemma så hade hon nästan skrikit åt mig. Och eftersom jag avskyr när hon skriker så hade jag aldrig haft detta mål som jag har nu. Min föda idag bestod av en koppkaffe till frukost plus en halv ostsmörgås. Till lunch hackade jag upp en halv gurka och sex körsbärstomater med två skivor ost till. Middagen efter min promenad blev tre finn crips med ost och gurka på. Jag vet att det är helt fel, men nu gör jag på mitt sätt och som jag ALLTID gör.  Idag ska jag söka en person som jag såg en artikel om i tidningen Itrim. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Joanna

eeeh? det där var väl ändå inte det enda du åt?



Kontakta i så fall en hälsocoach (typ mig) och diskutera ett bättre upplägg för din viktminskning!



Kram

Joanna



www.livsvinst.se

2008-08-27 @ 07:06:06
URL: http://www.livsvinst.se
Postat av: Majs

Jo det var det..

2008-08-27 @ 07:31:37
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0