Så blev inte fallet


Det ser ut som om att Aladdin blir vår klubb inför nästa Pride på torsdag. Joe ifrån Wonk har inte svarat på mail eller sms enligt klubb bokaren idag. Jag sa att hon skulle pröva ringa honom igen. Det kan ju hända att han har varit bortrest medtanke på allt slit han haft under Euro Pride och Mr Gay i Öresund. Jag tänkte att mitt förra blogginlägg på hanky skulle sätta eld i RFSL bakdelar, men så blev inte fallet trist nog. Alla kan ju inte ha en sådan lång semester som en del verkar ha, trots att det flesta verkar arbeta ideellt? Ja, om det är så får man väll ha hur lång semester man vill. Men jag tycker personligen att det är SÅ nonchalant agerande att bara strunta i RFSL - tjejfesten. Jag ska inte lägga min värdering i hur dom jobbar det gör säkert ett fantastiskarbete, jag har bara inte sett det?  Fast som sagt, mycket kan hända. Det är bara augusti och imorgon kanske jag inte alls är intresserad av den lokalen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, det var många frågetecken på mig och mina vänners ansikten när vi inte fann Aladdin-festen i programmet i år.

2008-08-18 @ 15:13:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0