Shine On


Nu har jag levt som en apa i snart en vecka, kanske därför jag har så ont i magen? Närå, allt jag äter åker ut som vattnet i vattenruschbanan. Tänk på det ni som äter köttfärssås. Var det någon annan som hade skrivit så här skulle jag ha blivit skitsur, men nu var ju jag först. Jag har gått ner från 56,9 till 54,8. Ett steg närmare prick femtio. Självklart har jag en anledning till varför jag vill gå ner, det har vi alla.
min sambo & jag
Jag vill kunna äta en pizza utan att min kära sambo sitter som ett hököga över mig. Hon är bara trött på mitt gnäll om hur jag känner och mår efter en pizza. Men väger jag femtiokilo så behöver jag inte bekymra mig längre. I morse betalde jag in vårt gynnande till Läkare mot AIDS i samband med Leos Mr Gay Sweden. Ganska pinsamt att det kommer in så sent. Men bättre nu än aldrig?

Kommentarer
Postat av: Garfield

Hej majsan

Vad fint du sitter på Mirres axlar.Bilden "min sambo och jag" tar priset....ha ha ha

2008-08-30 @ 12:22:17
Postat av: Anders

Angående Läkare mot Aids forskningsfond:

Bättre sent än aldrig! :)

Och jag vet att ni är långtifrån sist med att betala. Det är flera som inte gjort det än. Och Leo ska jaga dem som en blodhund! :-)



Tjingeling!

/Anders

2008-08-30 @ 12:45:28
URL: http://www.andsel.net
Postat av: leo.b

voff,voff och yyyyyyyyyyyl

2008-08-30 @ 14:37:00
URL: http://www.clubpigalle.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att Garfield är inte snäll mot lilla apan.Hon är så gullig.

Mirre har bytt upp sig mot en snyggare apa i all fall

2008-08-30 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0