Sushi till frukost


Dj Inca ringde mig vid halv åtta i morse. Det första hon frågade varför jag var uppe så tidigt. Som om det vore konstigt? I hennes värld är det förvånande. Inca älskar att sova till skillnad från mig som avskyr det.  Idag är jag inte uppbokad på en massa möten, så jag vill gå och äta sushi till något ställe där man får äta hur mycket man vill. Dit skulle inte Seglarstina kunna följa med, hon är veggo och allt sånt där, undra hur hon klarar av vissa lukter framåt kvällskvisten. Same, same but different.

Åker ni till Barcelona ska ni besöka Kirin. Det är en kinesisk restaurang som har funnits i över tjugo år. Här rullas det ut fyrtio olika sushirätter och andra läckerheter på ett band, du får äta hur mycket du vill. För exakt hur mycket minns jag inte. Restaurangen ligger vid Ronda Universitat, så det är hur enkelt som helst att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0