Walk In The Room


Eftersom jag verkligen har kunnat sova i natt (noot) så måste jag faktiskt skriva att Dj Emil Hellman från Soundfactory gjorde en kanonspelning igår i källaren. Jag dansade mig svettig, till och med när Bernhard från Lino kom ner så stod jag och blåste i min lilla visselpipa. Jag gjorde nog inget annat på kvällen än blåste mig sjuk. Varför kunde jag inte blåsa mig trött, precis som att en del kan suga sig trött? Det kommer att bli mera Emil Hellman till folket nästa månad. Jag vet inte om jag får berätta det här men Emil är på gång med något väldigt unikt, en unikare komposition sen Pet Shop Boys och Agnetha Fältskog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emils spelningar har blivit tråkiga...så mycket schlager låtar som har remixat själv och alla låter likadanna.Ta Christer Broman istället och låta honom spela bara house.

2008-08-23 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0