Idrott på schemat


Om man inte har något att skriva om så hänger man ut sin sambo. Nu har jag i sanningens namn en hel del att skriva om, men jag har blivit tillbed att INTE yppa mig fören allt är klart. I alla fall när jag pratade med min sambo häromdagen och frågade vad som händer i veckan så berättade hon att på tisdag är det idrott, då ska hon agera gymnastiklärare. Gissa om jag utbrast i skratt?

Kvinnan som aldrig har rört en fotboll i hela sitt liv, kvinnan som avskyr gymnastik lika mycket som att jag älskar att Celine Dion, kvinnan som inte kan se skillnaden på en bandy och innebandyboll ska nu ge gymnastiklektioner en eller två gånger i veckan, till sin dotter. Gissa hur mycket jag vill skåda in detta? I morgon är det längd och höjdhopp och kasta kula som gäller. Den dagen det är fotboll på schemat vill jag vara där, hon ska inte veta om det utan jag ska bara stå bakom ett riskorn och glo. Det skulle förmodligen vara bli den roligaste dagen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Ska du leka Gud och spela Spore?

2008-09-01 @ 08:55:27
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0