Mitt i naturen


Jag har begett mig ut till den ”gröna naturen” för en avkoppling med min dator. Jag ska kolla hur det känns att skriva ute. Eller jag vet hur det känns, men jag kände mig kvävd och stressad inomhus.  Det blev för mycket av allt. Nu sitter jag vid vattnet, som jag älskar och känner inspirationen flöda ännu mera. Fast jag känner även tårarna. Det är inte smärtfritt att skriva en bok. Jag kanske borde ägna mig åt roliga storys? Fast det skulle förmodligen enbart handla om bajs, stjärt och annat, som JAG tycker är kul.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja men nu undrar vi ju - hur KÄNNS det att skriva ute? Funderar ofta på att försöka, men råkar man ha modemet med sig så surfar man ju bara :-/



Jo

2008-09-04 @ 22:02:36
URL: http://www.livsvinst.se
Postat av: Den där Manuela

jag hade lätt läst din bajsbok :)!

Postat av: Majs

Man ska lätt lämna sitt modem hemma.

Annars funkar det inte ;)

2008-09-05 @ 09:30:15
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0