Mmmmm


Nu tar jag semester från bloggen. Ikväll blir det lugnt? Kanske drar jag med gemenskapen till G, om jag nu inte blir medtvingad till Stureplan? I morgon är det fest, tjejfest hemma hos mig. Vart det bär av efteråt har jag ingen aning om. Jag vill till Gamla stan där en trettioplusfest hägrar. Men vissa vill till SLICK och andra till FICKS med Makode, Kornél och Ulrich. Hur många som drar till Club Lino har jag ingen aning om? Igår skickade min syster ett sms att hon också har fest. Ta med dina tjejkompisar hem till mig istället? Men om det är en blandad fest så kan ni stanna där ni är.

Ps: Idag var det första gången jag svarade på ett mail på qruiser, från en man, en hetero man. "jag vet att du är lesbisk och jag stöter inte på dig men måste bara säga att du är väldigt väldigt söt!" Ett tack kan man alltid skriva eftersom jag är på ett bra humör, just nu. Men jag är en katt, så humöret kan tvärvända. Samtidigt undrar jag, varför får man aldrig sådana här mail från kvinnor?

Kommentarer
Postat av: Mirre"den andra"

Men jag har sagt att du är snyggo ju..men det kanske inte räknas när det kommer från en gammal hemmafru :( men jag kan säga det igen iallafall Majs du är jättefin och har en nice sexig rumpa ;)puss

2008-09-05 @ 16:58:30
URL: http://www.hanky.se/HemmafruM
Postat av: Joanna

Därför att de flator som tycker det skulle stöta på dig? Varför annars säga något sådant? Vad vet jag ;-)

2008-09-05 @ 17:35:19
URL: http://www.livsvinst.se
Postat av: Taina

Men jag har ju sagt att du är vacker, räknas inte det :-(

Du är vacker, snygg och ser väldigt sexig ut på den bilden du har i din blogg

2008-09-06 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0