Något tips


Just nu kommer jag bara fokusera på att renskriva min självbiografi. Sen får vi se vad som händer. Antingen låter jag det bara vara för min egen del. Själva känslan att bli klar med något man har fnulat på i flera flera år är nog ganska skönt. Lite som en hattrick inför en full fotbollsarena. Nu har inte jag gjort något sånt stilfullt därav så kunde det vara bra att ha skrivit klart något som just nu bara ligger och dammar. Så får jag en känsla att gå i uppfyllelse. Egentligen borde jag dra någon stans, där jag inte hör bilar eller annat fordon som väsnas och stör mig mitt i skrivandes tecken. Jag vill inte bli störd över att någon ringer eller pratat med mig heller. Så länge man är inne i stan så händer allt irriterande och det är ganska påfrestande. Vart åker man?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Så det var Det du tänkte på igår :-)!



Jo

2008-09-04 @ 06:29:10
URL: http://www.livsvinst.se
Postat av: Den där Manuela

jag åkte ut till mamma på landet när jag skrev på min bok, där fanns inget som distraherade. om man inte blir distraherad av kor :P

Postat av: Majs

Kor är något jag inte kan hantera så du får ge mig ett annat råd ;)

2008-09-04 @ 17:21:15
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0