Nypremiär ikväll



Ikväll har B.A.D nypremiär men på Bysis, Häktet på Söder. Portarna öppnas upp 19.00 och då har jag bestämt träff med Joanna Hon har ingen aning om vilken tid man går ut eftersom hon är ganska gammal. Jag har sagt att det är bättre att gå ut tidigt en sent, för går man ut tidigt kan man gå hem tidigt, istället för att gå ut sent och komma hem sent. Det är väl bra uppstyrning till en tant som Joanna? Hoppas förövrigt att klubbentreprenörerna har fått en bättre deal än vad alla andra haft hos den snåla kinesen. Det har gått långt när en klubb konkurrerar ut sitt eget koncept till en annan, till mig. För ett år sen. Men idag kanske det inte spelar någon roll med vilken bar man ska handla i från? Jag ska ändå bara dricka vatten med tilltäppt sugrör.
Club KAK i Västerås har även fest ikväll. Dit skulle man också kunna åka. Joanna har ju bil. Dj Staffan kommer att hålla igång dansgolvet. Samt alla som älskar karaoke, dra dit. Dra till VÅS ikväll. Idag har min blogg slagit rekord med läsare, så någon borde ju lockas till KAK eller B.AD?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Man tackar för vänligheten att ledsaga den här tanten ut i natten, eller kvällen kanske man ska säga. Som sagt, ut tidigt = hem tidigt ;-)



/ Joanna

2008-09-03 @ 16:47:58
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0