Problem


Jag håller på att överväga en massa saker. Saken är att jag ABSOLUT inte vet hur jag ska göra. Det enda jag kan säga nu är att jag har tröttnat på den här bloggen. Den är inte kul längre. Bloggportalen suger. Stämmer inte alls. Samtidigt kan jag inte hänga läpp för det. Men jag har tröttnat på att blogga här. Trista och tråkiga funktioner. Man kan säkert göra hur mycket som helst, om man har tålamod. Men det har jag inte. Jag vill att någon annan ska fixa. Jag vill ha bloggen som förut då Mathias Dahlqvist hjälpte mig med allt. Men om jag ska be om hjälp ännu en gång så måste jag vara sten säker på hur jag vill ha det. Jag har förvisso en plan på G men jag vet inte om den håller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0