CLUB LINO FIRAR 6 år

Club Lino fyller 6 år nu på lördag och jag får väll traska dit ensam. Och min Sambo får bytas ut i detta kort, på lördag. Tobbe och Bernhard har köpt in bubbel så det räcker. Över 700 pers kan gotta sig i skumpan, precis som i en dusch? Det har hyrts in extra ljud och ljus. Scenen kommer bli extra stor och runt midnatt kommer det hända stora saker. Tobbe och Bernhard gillar stort? Jag ska dit, men enbart för snittarnas skull.

Sångfågeln Kayo som numera profilerar sig med Lino kommer att vara där som värdinna och underhålla från alla gäster från scenen. Med något stort? Kayo har även bjudit in flera andra kända och stora artister som kommer att uppträda lite då och då. Reine Tapper, alias "Miss Rainy Day", kommer också att profilera sig med Lino from nu och framöver. Räkna med sexigt och hett, Miss Rainy Day är en tjej som tom skulle få mig att tända till. Festen kommer vara mellan öppning 22.00 till midnatt, sen får vi ju inte köra liveuppträdanden på gården efter 23 för myndigheter och härlig svensk "lag" egentligen (suck) men vi tummar på det och kör fram till midnatt hälsar Tobbe.

Klubben är öppen enda framtill 05.00 med schlager, klubb och gården. Dj Edward Af Sillén, Dj Anders, Dj Katy och Dj JJ finns för dig hela kvällen. Kom inte till riddarkällaren vid midnatt, då kommer ni inte komma kunna in, på en bra stund. Förvisso finns det nog bubbel kvar, men inte snittar. Inte om jag ska dit vid öppning, kanske till och med innan. Ps, tänk om Linda Bengtzing eller Sonja Aldén dyker upp, eller varför inte Sanna Nielsen?

Besök Club Lino
Södra Riddarholmshamnen 19

Kommentarer
Postat av: Björn

Tack för att du skriver igen

Majs vi syns på Lino?

2008-08-21 @ 22:12:50
Postat av: Emma

Snart måste vi ju ta en Smirr tillsammans... ler

2008-08-21 @ 23:42:36
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0