Homokräftskiva 13/9



Idag fick jag ett sms att  Storholmens Krog välkomnar till homokräftskiva den 13 september. Pre-Pride festen var ju lite av det unika. Alla var verkligen där, kändes det som. Nu kommer det att bli lika hett om inte värre? Specialpriser i baren och öppet till 01.00. Sist tror jag vi blev tjugopersoner som åkte ut tillslut. Det bästa av allt, Helena, Johan och Sandra hade specialbeställt Smirrnoff Ice. Bara en sån sak gör att jag givetvis bokar in mig på det här. Ska bara försöka få med mig några flera.



Dj Annie spelade för fullt, undra om hon kommer tillbaks. Om inte annat så rekommenderar jag Dj Inca. Det här var andra gången jag såg Christer Lindarw live, Spännande? Alla bilder är tagna av Anders B. Jag har ca femtiobilder från Storholmen, men det är något som är fucketUp med min MAC. Blir galen.

Kommentarer
Postat av: Inca

Det blev jag den här gången ;)

så se till att få ut ett minst lika galet gäng som sist så jäklar röjer vi s

2008-08-28 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0