Kulturella attraktioner



Jag har ett par goda vänner, som är i Atlanta och köper hus. Det känns som om dom två köper hus som jag köper underkläder. 1996 genomfördes Olympiska sommarspelen i Atlanta. Jag hade tankar på att dra dit. Staden har inte mindre än tjugosju radiostationer. Usch, vad jobbigt. Jag som har tillräckligt svårt med att välja mellan kanal ett och två, men på tv. Varför tycker jag det är svårt? Det är inte jag som ska flytta dit, även om jag vill. Hade jag varit intresserad av amerikans fotboll så har jag hört att Atlanta Falcons äger? Martin Luther King, Jr. föddes i Atlanta i Georgia och hans mest välkända offentliga framträdande är "I have a dream-talet". Undra vad som skulle bli mitt mest välkända framträdande? Ja, som ni ser är det så många ”viktiga” funderingar jag har. Så en resa till Atlanta är helt uteslutet.

Däremot så vill jag åka till New York och strosa omkring på Manhattans gator och spana in "kulturella attraktioner" på kvällskvisten. Klubblivet där nere går väll inte ens att jämföras med här? Nog pratat om resemål. Blir det någonstans jag åker så blir det till Wonk eller Säffle? Vad skulle ni ha valt? 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag skulle valt New York, har stått på önskelistan länge.Men det är säkert inget fel på Säffle el Wonk heller? Beror kanske på vem man åker med!?!

2008-08-30 @ 15:27:58
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: helene

Vad synd att du inte ska hit och halsa pa, for du ar valkommen till oss i Atlanta):::

2008-08-30 @ 16:06:31
Postat av: Majs

Klart jag kommer..

Fånar mig bara ;)

2008-08-30 @ 17:06:42
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0