Varför är hon naken tanten


Eftersom jag fortfarande inte kan somna så måste jag roa mig själv på nått sätt. Hakar du på? Förresten. Jag är så dum eller disträ? I en månads tid har jag ringt eller smsat min syster för ett grattis på födesledagen. Denna vecka har det bara varit två gånger och varje gång så har jag självklart testat för att se om hon är med. He he. Igår glömde jag min syster. Förvisso hade jag skrivit på Facebook, men det är inte riktigt samma sak. Men ett gratis i efterskott och ett förskott inför nästa år. Grattis.

Kommentarer
Postat av: Bettan

visst är han underbar grabben!En av mina favoriter.

2008-08-30 @ 15:20:01
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emjoula

Ha ha - allt är med andra ord som det ska vara! Tack tack - i förskott :)

2008-08-30 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0