Veckans eloge går till Club Lino


Wad-Girls uppträder på sommarlägret
Veckans eloge går till Club Lino med Tobbe och Bernhard i spetsen som sponsrar PGS sommarläger i år med hela sextusen kronor. Det här är ett fantastiskt stöd för killarna i Posithiva Gruppen. Det här ger lite mera förhoppningar och glädje till att några fortfarande försöker hålla lågan vid eld. Jag vet att folk tröttnar på välgörenhet mellanvarven, men tänk när du själv blir drabbad. Då blir du glad för varje krona som kommer in. Självfallet så stödjer man det man vill och nu valde Club Lino att sponsra pgs sommarläger och bara det tycker jag är värt ett hipp (hora) hurra.

Kommentarer
Postat av: B-O

Att ta betalt för kramar till välgörande ändamål inbringade oxå några korvören.



Jag kollade på sajten allt om Stockholm och sökte på gayklubbar och fick bara fram en och det var "G"



Maila när det blir dags för ett "när•ni•minst•anar•det•uppträdande"



Jag älskade "vadflickorna" och "Gullefjun"

2008-08-17 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0